Freeeedag

Härligt att veckan går mot sitt slut. Äntligen helg och ledighet. Ska bli så skönt.
Har endel planer för helgen och jag hoppas det ska bli genomförbart. Mm. Annars brukar plan B också fungera :)
Skulle dock behöva lite tips från er.

Vad kan man hitta på en solig alternativt en regnig dag?

Här kommer mina tips. Väl beprövade.
Gröna Lund

Tennis


Beachvolleyboll


Kajakpaddling

Bio

Men har man du gjort alla dessa aktiviteter vill man testa annat. Därför behöver jag era tips. Tack ♥

7-16.30 Jobba
17.30 Löpträning + hoppstyrka
19.00 Åka hem till mormor (igen) ♥

Men kom igen och ge lite tips på aktiviteter.

Kramkalas...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jag hade inga speciella recept för cupcakes:en, hittade på lite själv men jag lägger nog upp dom inom snar framtid på bloggen :)

2009-07-24 @ 11:27:05
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Pål Hittare

Hej, vad tror du om grenar som: Kast med liten dvärg, Hjula utan kläder & Lidingöloppet på käpphäst? :)

2009-07-24 @ 12:19:14
Postat av: Mia

Jo de enda man kan klaga är väl vädret, de kommer och går lite som de vill :p haha Annars får jag jätte mkt hjälp med min rygg nu. Jag har en skadad disk har jag fått reda på. Någon disk vid L-5 området trycker liksom inåt, speciellt när ja böjer framåt. Så får akupunktur och sånt =) Gör massa stabiliserande rörelser som hjälper. :)

Ja, det kommer kännas konstigt att inte åka till nacka längre. Helt nytt allt, på både gott och ont. Kommer verkligen sakna er alla.

När drar ni igång igen?

kram

2009-07-24 @ 12:35:12
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0