Söndagen

Helgen har varit hur fullspäckad och trevlig som helst. Lördagen var super och söndagen med.

Söndagen började med sovmorgon. Hur skönt som helst. Sov till 9.30 och var riktigt utvilad. Klockan 11.30 var jag och AC på Bosön för att köra ett tufft gympass. Gah. Gjorde nytt rekord i chins efter att ha kört tungt i bänkpress - nöjd som bara den :) Skönt när man märker att träningen ger resultat ;)

Klockan 13 var vi + P i Ropsten för att hämtas upp av J. Raka vägen till tennisbanan :) Lite klättring på höga höjder och tennisen kunde börja. Varför spelar man inte tennis oftare? Sjukt kul sport, trots att bollen inte alltid åker dit man vill. Haha. Vi spelade ganska länge innan det blev ett svalkande dopp i havet. Brr. Men så skönt.


Syster och jag! Jag vann....


J, P och en hoppande AC.


P var grym och vann lätt över mig :(

18.00 hejjade "vi" fram DIF på Stockholms Stadion. Tyvärr vann Elfsborg med 1-2. Illa. Mycket illa. Djurgården var helt klart det laget som hade övertag och flest målchanser. Grr. Men så är idrotten.

Kvällen avslutades med filmen "2 dagar i Paris" Jag kan kaxigt konstatera att fortsätter filmtittandet i den här farten...då....

Sent i säng och upp tidigt i morse......men helgen har varit helt outstanding :)

Bilder kommer. Han inte hunnit.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min söndag bestod i att äta upp alla smultron och hallon tsm med stella i svärisarnas trädgård ;)

Kram

2009-07-20 @ 09:56:27
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Pampe Tennisfot

Hej, paddla å bada utan skada, helgen var riktigt rolig å middagen ngt snorig. Skjuta bollar är kul trots att det inte är jul, filmer slinker ner det kanske blir fler. :)

2009-07-20 @ 11:43:02
Postat av: Anonym

Hej, nu har jag en tävling i samarbete med finasmycken.

Du kan vinna ett smycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycke-2.html



Var gärna med :)

2009-07-20 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0