Beachvolleyboll

Gårdagen bjöd på en tuff (väldigt tuff ) match i beachvolleyboll. Mötte upp AC,J och M vid Ropsten sedan var det bara raka vägen till Sticklingebadet. Grym volleybollplan måste jag säga. Vi spelade först till 21 poäng, bäst av tre set. Det sved ordentligt att förlora. Grr. 17.00-19.30 spelade vi och jag kan meddela att mina vader fick sig ett ordentligt pass. Gah. Det suger verkligen i benen.

Efter matcherna svalkade vi oss med ett dopp. Sååå skönt. Efteråt kändes det som att jag hade ett kilo sand i håret. Urk. Men det var hur som helst otroligt kul, och jag kommer absolut spela det fler gånger. Absolut.



Efteråt var det mat som gällde. Huuur hungrig som helst (men inte törstig) ;)

Dagen blev rolig, trevlig, spännande....
Det var länge sedan jag somnade så fort när jag kom hem. Egentligen inte så konstigt med tanke på att det bara blev 5h sömn i går natt...men iallafall. Jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Idag är det jobb som gäller (nähäää) sedan ska ett gympass klaras av. Mina vader är inte glada kan jag säga. Men jag ska pllåga dem ordentligt ;) Mohaaaooo

Kommentarer
Postat av: Johan

Riktigt tufft pass å många skratt som vanligt .. :)

2009-07-23 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0