4 dagar kvar

Vi är inne på torsdagen. Skönt. Veckan har verkligen varit bra hittills. Skönt och lite lyxigt att ha en ledig tisdag med bio. Det är inte ofta jag kan gå på vardagsbio eftersom jag ofta har träning. Den sena bion är dessutom för sen eftersom jag ska upp vid ottan varje vardag. När det dessutom finns rabattkort att köpa, som gör att man går på bio för halva priset måndag-torsdag, är bio dessa dagar att föredra.

Jag håller redan på att knopa ihop hur min helg ska se ut. Det ser ut att bli en riktigt innehållsrik och trevlig helg. Inte dåligt att se fram emot. Dock krävs planering när det är så mycket som ska hända på tre dagar.

Fredag:
Jobb, träning på Bosön, Herbalife-återbesök (kommer ni ihåg?) och myskväll hemma med mat och bra film

Lördag:
Sovmorgon, träning på Vallen, se Damfinalen i handboll på TV, Mats innebandy lag Stockholm Södra BK har årsfest. Ska väl hinna fixa inför resan också (växla pengar etc)

Söndag:
Sovmorgon, discgolf i Rudan om vädret tillåter, träning på Bosön, se Match slutspel i innebandyn, packa det sista inför resan.

Jag ser verkligen fram emot helgen!

Sedan måste jag bara testa Marabous NYA sommarsmak!!! Polkagris! Yum yum. Jag tror definitivt att det är en Emma-smak :) Så fort jag ser den i butik kommer jag köpa den :) Någon som redan testat kanske?

 

image


Kommentarer
Postat av: Emelie W

VI har testat den! Den var supergod :D

2010-05-06 @ 17:46:34
Postat av: Åsa

jag ska testa den idag :)

2010-05-06 @ 20:26:37
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0