Kroppsscanning (Herbalife)

Idag efter att jag varit och tränat min underbara cykling (läs rehab) åkte jag in till Kungsholmen för att möta upp Mats. Han hade fått två gratis kroppsscanningar när han sprang premiärmilen och det skulle vi testa. När man gör en kroppsscanning mäter man kg muskler av kroppsvikten, bukfett etc. Väldigt intressant. Det slutade med att vi kom hem med produkter från Herbalife. Jag har länge funderat över proteinpulver att dricka efter/innan träning och det var bland annat med i det här paketet.



Som ni kanske förstår är inte min tanke att gå ner i vikt, och det är jag verkligen noga att säga. För mig handlar det om att få i mig rätt näring/protein etc. och få ut mer av min träning!

Vi ska testa detta i 2 veckor, sedan ska vi tillbaka till Herbalife och göra samma kroppsscanning för att se skillnad.

Jag känner mig faktiskt riktigt nyfiken. Ska bli så kul att se om man själv känner någon skillnad. Självklart pratar försäljarna om hur de blev piggare etc. Men nu är det jag som ska känna efter.

Någon som testat något liknande?


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

jag vill oxå följa med då :0 Men kostar det aldrig att scana?

2010-04-08 @ 11:05:53
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0