Helgen

Godkväll.
Snart ska jag krypa ner i bingen, men tycker jag kan uppdatera lite här på bloggen innan. Det har varit en bra helg. Jag kan inte klaga. Har haft fullt upp med shopping, födelsedagskalas, lite mer shopping och fika hos syster yster.


Smilla har hoppat upp och står med framtassarna i mitt knä :)

Idag tog äntligen Mats & jag tag i inhandlandet av diskmaskin. Den kommer med hemleverans på fredag :) Men innan vi åkte iväg tog vi och sprang ett snabbdistanspass vid Kyrkviken. Inspirerande att springa på andra ställen än man brukar! Men oj vilken kylig vind som blåste. Det var riktigt april-väder idag. Brrr.
Efter shopping av diskmaskin, ytterligare lite balkonggrejer m.m. så for jag och Mats mot ön. Vi gjorde dock en avstickare till AC och Arto för fika. Mamma och mormor var också där :) Arto lyckades skicka iväg (läs. tappa) mitt SIM-kort till min nya iphone i kaffebryggaren, men tro det eller ej så överlevde det :) Haha! Galet!

Nu börjar en ny vecka med jobb och lite träning.

Jag hoppas kunna uppdatera bloggen bättre med bilder!

See you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0