Discgolf på Bosön

I dag efter jobbet åkte jag hem och inhandlade grejer till att göra lite varma mackor. Vid 18 kom Ann och Mats och vi åt tillsammans innan vi rullade med brumbrum mot Bosön.


Jag kastar på första hålet..

Det här var nog den värsta discgolfrundan gällande blåst för mig. Flera hål ligger nämligen nere vid vattnet och vi ska nog vara glada att ingen disc flög i vattnet. Phu.


Mats plockar upp sin discgolfväska :)


Ann kastar ut ett stenhårt kast på hål 1.

Jag gjorde tyvärr inte en av mina bästa rundor och lyckades komma sist. Men så är det. Mats och Ann var bra. Men nästa gång då jäklar ;) Brrrr. Synd att vädret var så kyligt, annars hade jag velat spela mer...och om inte semifinalen mellan Eslöv och Lugi lockade. En semi där Eslöv gick vinnande. Grattis!!!!!

NÄ, SER FRAM EMOT NÄSTA DISCGOLFRUNDA..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 13:39:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0