Min torsdag

Hemkommen efter ytterligare ett dubbelpass i Nacka. Innan handbollen drog igång sprang AC och jag en snabbdistansrunda. Jag trodde verkligen det skulle vara lättare i kroppen, men vi kämpade på och det var ritkigt skönt när det var färdigt :) Är så underbart när snön försvinner från marken. Lovely!
Handbollspasset var bra. Vi fick börja med fotboll och jag kommer föralltid stå fast för att den bästa uppvärmningen är fotboll. Svetten lackar och man blir riktigt varm. Sure.

Nu sitter jag helt ensam hemma. Mats jobbar långt pass idag. Först 8.30-17.00 och sedan 19-01. Galet. Han ska dessutom upp tidigt imorgon för att jobba 8-17. Aja, tomt utan honom är det iallafall. Såg sista 20 min av "We own the night" och tittar nu på Svensk Maffia. Ska snart ta och krypa till bingen.

Kikade igenom sommarbilder från 2010 och jag längtar något enormt!!



Tänk vad härligt med semester på Öland och Vätö med sin älskade familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0