Lillördag

Så har vi onsdagen här. Måste säga att veckan rullat på ganska bra iallafall. Blev alldeles för lite sömn natten till tisdag så igår kvälll bokstavligt talat somnade jag som en stock kl 22.00. Känner mig hyffsat pigg i morse. Allt är relativt, som man brukar säga.

Ikvälll kommer Putte ner och håller i träningen. Det blir med andra ord mycket individuell teknik och skott *gilla* Efter handbollen (som bara håller på i 75min) har vi Birka fys. Får se vad Marius hittar på idag. Tror det blir cirkelbana :) 19.00 har Nacka match. Spännande!!

Har egentligen inte så mycket att skriva för tillfället. Ska väl passa på och skälla på er - var är alla kommentarer? Varje gång man loggar in ekar det tomt på kommentarer. Skärpning ;)

Helgen planeras för fulla muggar. Antagligen blir man gräsänkling då Mats ska till goda vänner i Strängnäs.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: AA

Är inte Putte en del av Leffes stab? :)

2011-03-02 @ 07:19:06
Postat av: Caroline Malmqvist

2011-03-02 @ 07:24:11
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Oppps, känner mig träffad när du skrev att vi läsarer skall skärpa oss med kommentarerna, så nu skall jag göra mitt bästa genom att kommentera allt roligt som skrivs =)

Är inte Putte kvar som tränare på L-Ö?

Eller skall ni träna med dom?



Japp lill-lördag idag, gu va tiden går fort....

2011-03-02 @ 07:27:20
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha en mysig lillördag! :)

2011-03-02 @ 07:49:45
Postat av: Ac

En kommentar....:)

2011-03-03 @ 07:12:34
Postat av: Marcus Å

Vad roligt att du tycker om att läsa min träning. Det stämmer att jag har tränat tidigare, friidrott. Därför kör jag intervaller. Hur går det för dig med allt då?

2011-03-03 @ 07:25:28
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0