Hund eller dammsugare!

Godmorgon!
Har varit upp sedan 7.30 och känner mig riktigt utvilad. Fredagsmys hos päronen blev inte så sent som det brukar så kom hem och var i säng redan vid 23. Har med andra ord fått rejält med sömn :)

Har till och med varit så flitig att jag rengjort kaffemaskinen och rastat dammsugaren. :)

Frukost blir det inte mycket av idag. Tog ett kokt ägg och en stor latte. Klockan 10.30 ska vi i laget nämligen ha möte och brunch. Alla i laget har fått i uppgift att ta med sig något i brunchväg. Ex. ingredienser till våfflor, smoothi, american pancakes m.m. Ska bli riktigt gott och trevligt. Tänk vad bra det är att mixa möte och brunch! Bra initiativ måste jag säga :)

Efter mötet planerar jag och AC att ta en liten runda i Forum Nacka. Kanske hitta något trevligt i klädväg :)

Kvällen kommer spenderas hos bästa Malin. :)

Här kommer två bilder som alltid gör mig glad:


Snuttan sover med sin lillaleksaksvovve :)


Gullungen knaprat äppelkart.

Vad hade man gjort utan dessa sötnosar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0