Fullsmockad lördag

Hej o hå.

Hann inte ens sätta mig vid datorn igår, för det var verkligen full aktivitet från 8 på morgonen. Men en riktigt bra dag!!! Startade dagen med ett handbollspass i Nacka. Riktigt skönt att träna på morgonen, speciellt när man får träna det man älskar mest - handboll. Var en riktigt bra träning. Jag känner riktigt stor skillnad på pigghet när man tränar lördag morgon eller en tisdag kväll. Man har liksom inget tungt huvud att bära omkring på :) Hehe! Skönt var det iallafall och dagen startade på bästa sätt.

Direkt efter dusch åkte jag och mötte upp Mats som hade spelat innebandy i Blåsut. Sedan åkte vi gemensamt till Västerhaninge för kalas :) Trevligt trevligt!!!! Massa goda bullar och kakor :) Smask!!!


Sunny!!

Efter kalaset kände vi att vi behövde lite mat i magen så vi gick ner och åt på Kina restaurangen i VH. Var riktigt gott!! Tog en China/Thai tallrik.



Mätta och belåtna begav vi oss sedan in till stan för bio. Tanken var först att gå tillsammans med Malin, Nina, Philip och AC...men så blev det inte :( Istället såg jag och Mats filmen Rango på Söder. Haha! Den var faktiskt rolig, men kanske inte sååå rolig som jag hade förhoppning om. :/

När vi kom hem och gick och la oss somnade jag som en stock. Det var verkligen en lördag som fylldes av det mesta. En bra lördag helt enkelt!!!! Hoppas söndagen blir minst lika bra. Det startar iallafall bra - träning på Vallen snart. Ett lättare rehabpass!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0