Eligt värre.

Godmorgon världen. En fredag jag väntat länge på :) Men man längtar väl i och för sig ofta efter fredagar :) Eller? Den här helgen är speciell då vi inte har någon kolektiv träning med laget och ingen match heller för den delen. Vi har en helg där man kan planer precis som man vill. :) Känns väldigt skönt.

Har som vanligt många planer inför den här helgen. Bio, fredagsmys,spela innebandy, flytta möbler, se Mats spela innebandymatcher, kanske bruncha med vännerna. Ja, som ni ser är det lite inplanerat :)



Tänkte tipsa er om något som är väldigt väsentligt för oss som har egen lägenhet. Det är ju faktiskt så att det är en kostnad för oss som ständigt pendlar upp och ner. Det är något som vi både kan, och inte kan påverka själva. Jag pratar om elpriserna. Man läser hela tiden om elpriserna som bara stiger och stiger. Herregud. Det blir ju verkligen bara dyrare. Det är skrämmande att titta på elräkningen numera. Trots att jag faktiskt inte ens är hemma så mycket pga. jobb och handboll skenar elpriserna hela tiden. Suck!

Men för att inte bara gnälla tänkte jag tipsa om en sidan som kan hjälpa er sänka elkostnaderna i er lägenhet. Jag tycker absout inte att man ska snåla, men det är bra att vara medveten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0