Träning & Borgholm

Vad skönt det är att vakna upp och vara utvilad. Det är verkligen en skön känsla man har på semestern. Man känner sig pigg! Därav kände både Arto och jag att det var bäst att ta träningen på förmiddagen. På träningschemat stod ett löppass på 40 min (80% puls) och MAQ. Löpningen var ganska tung idag. Men tror det beror på att det var på morgonen vi sprang. Det var iallafall skönt när man kunde skjuta träningen åt sidan resten av dagen.


Gonzo och smakade på bigaråerna...





Innan vi åkte till Borgholm skulle naturligtvis flaggan hissas :)

Efter dusch gjorde hela familjen sig iordning för att åka till Borgholm. Blev lite småshopping
men inget speciellt. Tyvärr kom regnet och välde ner. Som tur var satt vi på Italienska Glassbaren då :) Men oj vad det kändes som höst när regnet och blåsten tog fart. Var är den underbara sommaren? Jag hoppas den kommer snart!

När vi kom hem från Borgholm bestämde Mats, jag och AC att vi skulle testa Langos-vagnen som ligger relativt nära stugan. De hade väldigt många varianter på Langos. Jag valde en med vitlök, röd lök, creme fraiche, rom och räkor. Satt som en smäck kan jag säga. Smask. Har ni testat efterrätt ala Langos? Doppade i kanel och socker smakade det grymt gott. Tänk fattiga riddare. Mmm.

Den här dagen har verkligen passerat snabbt. För snabbt! Men om solen väljer att visa sig kan man ligga och sola lite. Bara ta det lugnt, och då blir dagarna längre.

Återkommer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0