Tisdag

Godmorgon!
Vaknade utan klockan i morse med. Konstigt med tanke på att det blev ganska sent igår. Vi hade nämligen träning 17-19.15 och sedan grillning vid Skurustugan. Styrelsen hade årsmöte och efter det var det grillning. Det var riktigt gott! Men ganska sent för att vara en vardag. Jag är väldigt kinkig med mina timmars sömn. Igår kom jag inte i säng förrän 23.30. Upp 6.45 i morse. Som tur var kunde jag ta lite sovmorgon i morse, för i vanliga fall ringer ju klockan redan 6.00.


Muppar jag vet, men jag bjuder på den här bilden :)


Förhoppningsvis hinner jag blogga ikväll då vi inte har någon kollektiv träning :)
Dock ska jag träna på egen hand - löpning!



Kommentarer
Postat av: AC

snyggt...nooooot!

2011-06-15 @ 11:39:32
URL: http://annacarinpetersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0