Onsdag

Var ska jag börja? Jag hinner ju inte ens blogga nu när jag börjat jobba igen.

Igår var det en solig dag. Tur att man har ett jobb där man iallafall kommer ut på promenad ibland. Vid lunch tog Maria och jag + hennes vovve Lajka en promenad. Vi lappade lite angående whippeten Noah som fortfarande inte är hemma hos sin matte :( Tänk så många månader han varit borta. Känns ändå bra att många i allmänheten sett honom. Jag hoppas hoppas han fångas in snart.

När vi kom tillbaka efter promenaden valde Lajka att bita av sitt koppel och smita in under friggeboden. En rolig syn när svansen stack ut som en råttsvans :)



Efter jobbet åkte jag hem och mötte upp Mats. Vi tog bilen till Stockby motionsgård. Där blev det löpning och bålträning. Det är så mysigt vid Stockby. Eller vad säger ni om den här bilden:


Hästarna stod precis intill målgången :) Härligt!

Ikväll är det lill-lördag och det firar jag och Mats med att gå och titta på förhandsvisningen av "Kyss mig" som går på PARK kl 18.00. Ska bli kul. Ska försöka ta en liten shoppingräd innan jag möter upp Mats :) Har endel grejer jag skulle behöva inhandla. :) Ska försöka vara duktig på uppdateringen framöver också. Det händer ju endel grejer på jobb och träningsfronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0