Soligt!!!

Hej hopp i ett härliga sommarvädret.
Mindre bloggande nu vilket beror på att det härliga sommarvädret kommit till oss. Det är så skönt att det inte går att beskriva. Igår satt jag ganska mycket i solen, men idag har jag varit i solen och "jobbat". Mats och jag tog oss an en stor jasminebuske och sedan har jag slipat samt börjat måla innedörren till undantaget :) Färgen var gräsligt orange, så efter första lagret med vitt känns det mycket mer behandligt. :)

Morgonen startade på bästa sätt idag. Jag skrattade så att jag grät. Vad är det som är så roligt då? Det låter inte särskilt roligt....men....det var Mats på pappas flakmoppe som fick mig att skratta. Egentligen skulle jag sätta in videon när Mats försöker starta igång moppen och tillslut (med pappas hjälp) sakta rullar iväg. Hahaha!!!! Men jag tror inte jag gör det med tanke på hur jag låter i bakgrunden. Hahah!



Jag kan inte säga varför det är så roligt. Det bara är så.

Annars rullar de härliga semesterdagarna på. Har försökt få tid hos en veterinär idag, så att Gonzo får klippa klorna. Men icke. De svarar inte ens. Varför är det alltid så på landet?? Morr. Det är egentligen inte akut. Men det är en av hans bakklor som blivit lite för lång...så vore skönt att få det åtgärdat så fort som möjligt.

På eftermiddagen ska vi åka in till Norrtälje för att köra ett styrkepass. Jag ska nog lägga in MAQ-programmet också. Bra att kunna lägga i hopp två pass och sedan ta en vilodag någongång.

Nu kööööör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0