När du får oväntat besök...

I tisdags bestämde Mats o jag att vi skulle överraska mamma och pappa som fortfarande är på landet. Eftersom jag bara har intervallpass, lyftpass och alternativträning kvar har jag kunnat lyxa till det med träningsledigt onsdag-fredag. Det blir med andra ord dubbla träningspass lördag och sedan paddling på söndag. Så idag blev det "överraskning" efter jobbet. Mats och jag träffades vid tekniska och tog bussen till Norrtälje. Sedan buss vidare till Vätö. En resa på nästan 2h. Men vad gör man inte för att få träffa alla för en kväll?? Imorgon ringer klockan 5.00 för att vi ska hinna med bussen 5.44.


Två busiga på bussen...

Det är inte klokt vad pappa och Tommy jobbat på med panelen på Undantaget. Det är verkligen framsteg. Blir jättefint. Tyvärr gör inte bilden sig rättvisa när ställningen ännu är kvar.  Dessutom har de inte satt på fönsterbläcken eller stupränner och det lyfter ju betydligt.



Tyvärr har jag inga före- och efterbilder på datorn. Skulle vara roligt att se skillnaden.

Nä nu ska jag mysa med min älskade familj. Tyvärr är ju inte alla här, bland annat Mojmoj, AC och Arto...men det får gå ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0