Mat på bordet!

Min kropp är inte värd många korvören nu. Haha. Totalt söndermanglad känner jag mig för tillfället. Men av erfarenhet vet jag att det är så här det känns efter de första handbollsträningarna. 2st 2h handbollspass är klara och min kropp skulle nog behöva massage :) Känns skönt att ha kommit igång igen. Jag ska inte klaga på min onda kropp. Det finns så mycket annat som är hemskt (Norgetragedin ett exempel) så när man tänker efter är det mindre än en bagatell. Det är mest för att det känns skönt att få skriva av sig :)

Idag hade vi besök av juniorlandslagstjejerna Linn &  Emma. De drar snart till Holland och EM men har några dagar nu innan de åker iväg - så de tränade med oss idag. Trevligt. Lycka tilk säger jag!!

När man är så trött som jag var ikväll och är hungrig som en varg är det extra smaskigt att få maten serverad. Lyxigt helt enkelt. Mats hade fixat kyckling med ris och det smakade helt underbart gott. Kändes även som att jag drack en liter vatten till.



Mätt och belåten tittade vi klart på en svensk film som heter "Du & jag". Lite b-film tycker jag, men samtidigt ett budskap. Imorgon har jag sovmorgon och vi har vila från träning. Därför tänker jag njuta lite extra. Får se om det blir något speciellt eller bara en lugn kväll hemma.


Kommentarer
Postat av: AC

Oj, vilket smörklick;) hehehe

2011-07-28 @ 08:55:11
URL: http://peterssonannacarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0