Från ö till ö...

Godmorgon.
Igår åkte Mats, jag, AC och Arto hem från landet (Vätö). Mats börjar jobba idag men resterande tre har faktiskt en vecka semester kvar. Anledningen till hemfärden igår kväll var att vi idag ska gå på Gröna Lund. Det är i och för sig inte förrän vid 17-tiden eftersom Mats slutar 16, men det kändes bra att komma hem igår så att vi kunde tvätta lite.

Det känns väldigt tungt att semestern snart är slut. Samtidigt trivs jag så bra på jobbet, så det är det inte arbetsveckorna som blir jobbiga. Eller säg såhär: tidiga mornar känns riktigt jobbigt, men att komma tillbaka till mina russin ska bara bli kul! Det är egentligen det inrutade livet som är jobbigt till en början. Men man brukar ju komma in i bubblan ganska snabbt :P


Kvällsgrillning, Äleklinta (Öland) 2011

Vädret idag ser helt ok ut. Ingen klarblå himmel inte, men inte gråa moln heller. Jag är nöjd om regnet håller sig borta. Det får absolut inte regna ikväll :)

Ja,ja...dags att kicka igång dagen ordentligt efter att ha varit vaken sedan 6-tiden.

Ciaooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0