Första russindagen!

Jaha, så var man back on track igen. Känns bra. Det trodde nog ingen att jag skulle skriva, men faktum är att det faktiskt känns riktigt bra att vara tillbaka på jobbet. Tidiga mornar är en sak, men allt man får tillbaka av de äldre man tränar/hjälper varje dag är ovärderlig. Det är sååå bra jobb jag har! Russin is the shit ;)

Efter jobbet åkte jag till "klubben" och mötte upp AC och Arto för gym. Körde det sista passet på perioden och det var styrkepasset. Kändes riktigt bra idag. Ökade även på bänkpressen vilket alltid är härligt. Smilla var också med och förgyllde tiden. Hon är go den lilla grisen. När jag träffar henne längtar jag ännu mer till att träffa Ebba och Gonzo. De är på Vätö med mamma och pappa, som har en vecka kvar på semestern :)


Smilla är inte snål med pussarna :)

Vid Slussen mötte jag Mats för hemresa. Vi åkte tillsammans och när vi kom hem stod middag på schemat. Det blev toast ala bananpizza. Smask. Ikväll gör vi de i ugnen och inte i smörgåsjärnet. Det blir ganska mycket bröd när man gör de i  smörgåsjärnet och det slipper vi ikväll :)

Kvällen kommer spetsas med en bra film.

Jag kan inte klaga över den här dagen! Och inte slutet på den heller.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0