Spännande paket

Igår fick jag en avi på posten. Eftersom klockan var så pass mycket blev det aldrig att jag gick ner och hämtade paketet. Men imorse tog jag tag i det och gick ner till ICA. Det var verkligen ett stort paket jag fick. 4.5kg!!



Paketet var från min nya samarbetspartner Gymvaruhuset :)

Jag har fått äran att testa lite av deras produkter. Jag har fått hem bars, proteinpulver och återhämtningsdryck.



Jag ska testa de olika bars-smakerna:

- Chocolate/mint crisp
- Chocolate/banana crisp
- Lemon/butter fudge
- Strawberry/chocolate

Ska bli riktigt spännande att testa. Utan att h a smaka tycker jag egentligen att alla låter riktigt goda. Mums!

Idag kl 16.00 har vi match i Tyresö. Efter matchen kommer jag garanterat smaka en bar. Och ikväll ska ni få höra mitt utlåtande :)

In och kika på Gymvaruhusets hemsida. De har grymt bra produkter!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0