Ledig fredag

Idag är jag ledig. Tog en semesterdag för att få 4 dagars ledighet, vilket kändes behövligt. Mats är dock inte ledig vilket kändes lite synd på ett sätt eftersom vi har endel grejer att fixa med, men å andra sidan jag jag syssla med sådant jag annars inte hinner. Igår var det en riktigt handbolls/träningsdag:

Löpträning på förmiddagen (AC och jag hann springa innan stormen kom och det var jag tacksam över. Men fy 17 vilket underlag det var att springa intervaller i. Det var 1dm moddig snö. Men vi klarade det och hann precis avsluta i snöstormen)

Handbollsmatch i Nacka (som åskadare) när Nacka mötte Tumba (Nacka vann väldigt enkelt och jag tycker "våra" spelare skötte sig galant) :)

16.30-18.00 (Handbollsträning i Nacka. Vi kunde som tur var skjuta fram träningen en 30 min vilket var skönt när alla ändå var där. Mycket anfallsträning blev det. Kände mig dock väldigt mosig i huvudet.)

Direkt efter träningen for jag hem. Jag hade förberett flygande Jakob som vi åt till middag. Det är nog en av mina favoriträtter, helt klart. Mmm....så gott. Gjorde dessutom så mycket att det blev matlådor. Perefekt!!!!

Kvällen tillbringades med filmen "Draktämjaren"



En annorlunda film som jag tycker var väldigt bra!! Den är spännande och inte ritkigt så förutsägbar som de flesta onda mot goda- filmer är. Dessutom var ju draken sååå söt :) Se den!

Nä, dags att starta dagen ordentligt.

Återkommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0