Försenad födelsedagsfirande!

Äntligen! Fredagen jag väntat på så länge. Haha! Egentligen inte mer än en vecka, men den här veckan kändes faktiskt riktigt kämpig. Dock var det länge sedan jag var så  här pigg. Självklart är man trött när man vaknar på morgonen, men efter lite kaffe och frukost tycker jag att jag har kännt mig pigg på hela dagarna. Det ska dock nämnas att jag varit extremt noga med att knoppa i tid! Jag märker direkt när jag inte får mina 7 1/2 timmars sömn. Det är liksom som att man ställer in sin kropp på X-antal sovtimmar.

Nu åter står några timmars jobb till, sedan är det hemgång som  gäller. Har lite att fixa innan jag åker hem till päronen där vi ska fira (i efterskott) den bästa mormor´n ♥ som finns. Ska bland annat till en affär i Mörby Centrum samt till Fältöversten. Förrutom present ska jag bland annat in på ONOFF och inhandla rengörings- och avkalkningstabletter till espressomaskinen hemma. Service-lampan blinkar ilsket rött och jag måste verkligen ta tag i det nu! Annars blir det som sagt lugn kväll hos päronen med god middag.

Imorgon är det tidig uppstigning för att rulla tåg till Uddevalla. 14.30 startar nämligen vår match mot Uddevalla! Shit vad taggad jag är! Vi har två vinster i rad nu och det är bara att köra på! Vi ska inte vika en gnutta!
Det jag kommer hålla tummarna för imorgon är att tåget går som det ska, eller rättare sagt tågen! Vi ska göra flera byten på vägen så jag hoppas verkligen inte att det blir krångel någonstans.

Nu ska jag ner och äta lunch! Är inte direkt hungrig men måste fylla magen :)


Kommentarer
Postat av: Broström

Läste precis att du inte får spela. Tråkigt att du drabbas för att klubben tabbat sej.. Men tänkte du inte på de röda korten själv? Lycka till mot Kropps iaf! Kram på dej.

2011-01-14 @ 23:00:43
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0