Extra tuff träningsvecka!

Som det ser ut nu blir det ingen match för mig på lördag eftersom det blev avstängning två matcher. De säger att det är klubbens ansvar att se över sådant, men jag känner faktiskt till viss del att jag även har ett ansvar själv :/ Men hade inte en tanke på att regeln var som den var :(

Hur som helst innebär det att det blir matchfri vecka för mig. Men det innebär även att jag kommer köra på extra tufft med fysen. Har tänkt lägga upp min vecka (som redan har börjat...) såhär:

Måndag: Handboll + hoppprogram
Tisdag: Handboll + intervaller (70/20)
Onsdag: Handboll
Torsdag: Löpning (+hopp) + handboll
Fredag: Gym + handboll
Lördag: Innebandy
Söndag: VILA!

Fullt upp med andra ord. Onsdagen innebar "bara" handboll. Känns alltid lite kort att "bara" ha 90 min handboll. Är så van att alltid köra någon form av fys innan eller efter handbollen. Kroppen vänjer sig liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0