Discgolf i Stora Mossen

Redan i morse såg man vilket soligt och härligt väder det var ute. Därför var det verkligen trevligt att jag, Mats och Ann hade planerat discgolf vid Stora Mossen. :) Det kändes så befriande att ha en dag som bara hade en aktivitet planerad. Så vi gav oss iväg och mötte upp Ann vid 12.00.

Stora Mossen är en korthålsbana med 6 hål. Så vi körde två rundor. Första rundan var placeringen Mats, jag, Ann och på andra rundan delade Mats och Ann första platsen och jag kom tvåa. Det gick faktiskt helt ok för mig. Trots att det var väldigt länge sedan jag kastade frisbee, så jag är nöjd :)


Mats med fullt fokus mot korgen!


Jag fokuserad...


Yehaaa!

Det var ganska kallt. Jag trodde det skulle bli för varmt med långkalsonger så jag lämnade de hemma...får helt klart skylla mig själv. Efter de två rundorna tänkte vi gå in på ishallen och ta en fika, men då tar det dumma cafeét inte kort. Hur puckat kan det vara? Aja, huvudsaken var att vi fick umgås och spela discgolf.



Jag åkte sedan raka vägen till pappas jobb för att kika in endel filmer. Jag fick med med 7 filmer, alla för 5kr styck! Som hittat! Bland annat "Shopgirl", "Wallander - dödsängeln", "Little man", "Tuppen".

När jag kom hem fixade jag maten som idag blev kyckling med ris.


KAOS!


Mmmmm..gott gott!!

Nu blir det handboll!!!! Kom igen Sverige!!


Kommentarer
Postat av: AC

Fin header....men lite mjäkig lila färg på bakgrunden ;)

2011-01-23 @ 20:53:07
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0