Tandläkaren

Man (läs jag) tycker alltid att det är lika jobbigt när det kommer en kallelse från tandläkaren. Jag har verkligen inte tandläkarskräck eller något sådant. Det är mest vetskapen om att man kanske har hål och måste punga ut en halv förmögenhet. Sedan ska jag ärligt säga att jag ogillar sprutor skarpt....och inte blir det bättre om man tar de i munnen :S Så idag hoppas jag komma iväg från tandläkaren utan ett hål. Dock finns risk att det inte blir så då tandläkaren förra året tycktes se småsmåsmå hål på nedre tandraden. Jag hoppas mitt gnuggande med tandborsten har gett resultat. Håll tummarna för mig :)



Here we go!


Kommentarer
Postat av: AC

Hoppas det går bra...ring mig sedan...Tryggis i dag :)

2011-02-04 @ 08:34:11
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0