Snökaos

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Kan inte den här j*vla snön bara försvinna? Det är så fruktansvärt uttråkande nu. Morr. Vad gör den för nytta? Lamslager trafiken, hämmar en att springa utomhus, gör att man fryser...!! Nä det räcker nu. Bitter - I know :P Men kändes så frustrerande i går samt i morse. Måste dock säga att det gick smidigt till jobbet vad gäller förseningar. Kom i tid kl 7. Men att pulsa 1.5km i snö, i motvind och snö som daskar en i ansiktet - det är inte särskilt uppiggande. Jag kände mig precis som EMil i Lönneberga när han skulle ta Alfred till doktorn i Mariannelund. :(

MEN
MEN MEN

Idag är det fredag ♥ och det gör att allt känns mycket bättre. Det blir full arbetsdag innan jag beger mig in till stan. Ska reklamera ett par stövlar på Nilson, sedan ska jag möta upp Mats på Götgatan. Vi ska äta på restaurangen Chill. Det blir två-rätters där. Man kan säga att vi firar ALLA ♥ DAG i förskott :)

Så jag ser fram emot den här dagen. Arbetsveckan har varit tuff. Handbollsveckan har varit tuff. Kört dubbla pass (handboll + fys) måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Idag är det dock vila och min kropp skriker efter det. Jag ska verkligen njuta. Samtidigt som veckan har varit tuff känns det bra eftersom vi inte har någon match. Varför ska man ligga på laltsidan liksom? Det är ju nu man kan banka på lite extra, när man inte behöver känna sig fräsch till helgen :)

Schooo!

Förresten!Ikväll plockar jag en lycklig vinnare i min tävling tillsammans med Veganlife. Har du inte tävlat? Gör det nu här. Lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Det har tom kommit lite mer snö här nere. Fan. Allt som smält bort. Är så trött på det nu!

Tror du är mer än bara "handboll" snäckan ;) Du har ju jobb och allt annat med. Hihi! KRAM

2011-02-11 @ 19:07:30
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: ELINA

sv: Jahaa! Men gud vad roligt!! Inte så jättemånga jag vet som har just en vitbukad, de verkar vara rätt "sällsynta" sällskapsfåglar i sverige har jag fått för mig, alla verkar ha främst grå jakos och lite större gojor :)



Jag och min pojkvän äger faktiskt två vitbukar, en hona vid namn Troja, och så Hannibal såklart. Och envis är bara förnamnet! Hahah, men man kan inte klandra dem :D

2011-02-11 @ 23:32:13
URL: http://roccam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0