Onsdag - lill-lördag- what ever!

Godmorgon!
Så vaknade man till ännu en dag, närmare bestämt till the middle of the week :) Den här veckan har varit tuff med mycket hård träning. Det kommer forsätta så med dubbla pass dagligen (handboll + fys) där handbollen dessutom bjuder på mycket kamp och "idiotövningar" (Läs: mycket spring och flås). *L* Igår stod intervaller och handboll på schemat. Handbollen var lugn till en början men i slutet blev det annat. Är dock mycket glad över att vi fick spela fotboll. Vi är ju så duktiga på det ;)
Kvällen spenderades med sushi och film. Komedi. Kan inte bli bättre. :)

Idag är det nya tag. Jag har redan ställt in mig mentalt på kvällens fys - kickboxning. Shit vad vi kommer svettas och kämpa :) Var lite bitter igår med tanke på tröttheten, men idag känner jag mig starkare :) Ska faktiskt bli kul. När man kör något som är jag-vill-spy-jobbigt märker man oftast inte att tiden rullar på. Shoff - så har man kört 45min intensivt *gilla* Jag tror det är så det kommer vara ikväll.

Ni får stå ut med att det är extremt mycket handboll och träning just nu :) Men till helgen kommer det garanterat bli liite ändring. Jag lovar att ta med mig kameran dessutom. Men än ska jag inte tala om för er hur min helg ser ut. Ok då, innebandy på lördag...men resterande håller jag för mig själv ett tag till :)

Lägger ut en bild som har med allt annat än träningoch göra:


Två små dvärgar, eller är det mäninskor :)
Vem är vem! Miljonvinst till den som lyckas ;)

AC har fler bilder i ett av sina inlägg. Kika in här.


Kommentarer
Postat av: Malin

Emma du är till höger.



Och jag vet vad du ska göra i helgen, mohahaha.

KRAM

2011-02-09 @ 08:34:26
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter jättebra med så mycket träning och man kan ju inte vara på topp varje pass och då är det ju bra att man kan köra ännu hårdare följande gång istället! =)



Vågar inte gissa på bilden, men den är väldigt söt måste jag säga =)



SV: Vad kul att du är med och tävlar! Lycka till!

2011-02-09 @ 09:56:28
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

A-C på högra sidan och du Emma på vänstra =)



Kram

2011-02-12 @ 23:01:24
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0