Måndag is the shit?

♥Hej allesammans!
Kan väl konstatera att veckan är igång igen. Tro det eller ej. När gick en helg långsamt? Jag kan bara konstatera att tröttheten sitter i. Dock måste jag medge att jag känner betydligt piggare efter lunch jämfört med hur det kändes i morse. Ikväll är det åter igen träning på schemat. Det blir handboll och gym. Trots att jag körde gym igår blir det detsamma ikväll. Helgen kommer nämligen vara fylld med en massa mysiga och roliga händelser. Vet inte om jag redan ska avslöja vad det är...!?

Mjoaaa!
Neeee!
Okej då!

På fredag ska jag och Mats äta på restaurang Chill. Vi ska äta tvårätters-middag :) Det blir väl lite som Alla ♥ Dag middag. Alla ♥ Dag infaller som ni kanske redan vet nästa måndag,och då har ju jag träning hela kvällen. Det blir helt enkelt en tidig Alla ♥ Dag. Men inte gör det mig nåt.

På lördag ska vi till Nynäs Havsbad. Vi ska tillbringa dagen med att slappa, basta, bada varm badtunna utomhus och bara njuuuta! :) Ska bli så härligt så härligt :) Jag ser verkligen fram emot den här helgen!!
Lördagkväll då? Efter att ha slappat hela dagen kommer vi rycka upp oss för att spela innebandy på Lidingö. Vi har dragit ihop ett gäng. Ska bli riktigt kul!

Söndagen då? Då har jag bjudit över vänner på brunch! Myyys!

Herregud. Snacka om planerad helg. Menn det blev så bara. :) Haha! Aja, förhoppningsvis blir det en kanonhelg!!

Förresten! Ikväll kommer ytterligare ett paket på posten. Nyfikna???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0