Kanon-helg




Är så nöjd med den här helgen! Har haft en sådan här riktigt energigivande helg! Varit mycket med familjen och framförallt haft mycket tid hemma. Är man ute på äventyr hela helgen får man liksom inte alltid den återhämtningen man behöver. Hemmamatch och träningfri söndag gjorde verkligen att det fanns mycket tid den här helgen. :)

Kände mig riktigt duktig i söndags. Bakade 2st surdegslimpor varav mamma och pappa fick ett. Tvättade endel. Lagade middag: Rotfrukter i ugn, hemmarullade köttbullar och sallad. Smakade helt ok. 

Vid 16-tiden köpte jag med mig semlor till all och knatade upp till mamma och pappa. Vi brukar nämligen se "Sommar Sverige" tillsammans. Det är ju verkligen ett program som framkallar skratt och diskussioner. Papegojtanterna och Montasamis syster är ju höjdpunkten. Haha! Det smakade riktigt bra med fika. Smask. Mats och Ann kom direkt från Bosön efter att ha kastat discgolf. Egentligen skulle jag också ha varit med, men eftersom det där surdegsbrödet skulle jäsa i totalt 90 min hann jag helt enkelt inte. Dock tror jag att jag överlever. Jag längtar mest till våren!!! DÅ blir det ju riktigt mysigt att vara ute och kasta discgolf!!! :) *längtar*

Aja, jag tycker iallafall att helgen har varit kanon!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0