Fredag and i love it!

Hej hå.
Orkade inte skriva igår när jag kom hem efter träningen. La mig bara i soffan efter att ha smällt i mig lax med ris. Smask. Träningen i sig (handbollen alltså) var väldigt lugn eftersom vi hade målvaktsträning, men innan körde jag och AC intervaller och jag ska erkänna att jag fick kämpa med dem. Var hyffsat pigg innan men i slutet av intervallerna kände jag att sömnen varit alldeles för liten natten till torsdagen. Hann med och köra hopprogramet också vilket innebär att söndagen är träningsfri. Ganska skönt faktiskt. Hur som helst somnade jag vid 22.30 igår kväll och klockan ringde 6.00. Jag och Mats åkte tillsammans till jobbet vilket var betydligt trevligare än att åka själv :) Synd att vi inte kan göra det fler mornar :( Ikväll är det bowling med jobbet. Vi ska spela i Kista och jag har kameran med mig - laddad och klar :)

Måste också passa på att skriva en liten utvärdering om Fitnessbaren som jag har testat från Svensktkosttillskott. Det jag plussar mest för är den praktiska biten. Igår innan träningen var det alldeles perfekt att ta en bar innan löpningen för att sedan ta en smörgås + gainomax innan själva handbollen. Jag gillar inte att träna med något "tungt" i magen så för mig passar baren perfekt!! Chokladsmaken är också helt okej, även om jag tycker att det finns en liiiten känsla av "bismak". Eller säg så här; -"Det smakar inte som en Snickers". Jag undrar egentligen om inte vanilj- och yoghurtsbaren skulle smaka ännu bättre?

Fitness Bar från Pro Nutrition. Högprotein- och kolhydratbar med mycket god smak och konsistens. Rekommen- deras varmt.
+ Praktiskt att ta med och äta innan eller efter träning
+ Lagom storlek på baren
+ Man får en mätthetskänsla

- Smaken kunde ha varit lite mer som choklad
- Att det endast finns två smaker att välja på

Jag kan rekommendera baren till er som tränar och som känner att det är svårt att få in små mellanmål till och från träning. Åker man tunnelbana hitan och ditan är det betydligt smidigare att plocka upp en bar än att sitta och drälla med keso och blåbärssoppa :)

Check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0