Förlust

Det blev förlust mot IVH och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tomt känns det bara. Tur att Karin, Anna, jag, AC och Linnea hade det roligt på övre delen av bussen. Men som sagt, en förlust är alltid jobbig och antar att det kan bli psykologiskt att stöta bort förlusttankarna :(

Aja, har iallafall barrikerat mig i AC´s och Artos soffa. Imorgon fyller Arto år och han + AC står just nu och förbereder tårtan :) Smask smask. Jag var också involverad i tårtbaket, för jag vispade nämligen grädde ;)

Snart ska vi titta på film; Wallander - Cellisten.
Mats jobbar knäll/natt till 01.00 så han kan inte vara med :( Men jag tror jag ska försöka tima honom med bussen när han kommer hem.
Förhoppningsvis får han sluta lite tidigare, för de fick nämligen de som jobbade natt igår.
*hoppas hoppas*



Imorgon väntar en ny dag......
Löpning och födelsedagsfirande :)


Kommentarer
Postat av: Stevie

Ja det blir inte alltid så som man önskar!

:(

2011-02-26 @ 23:10:37
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0