Blodpudding



När jag kom hem stod Mats och stekte blodpudding. Säga vad man vill men blodpudding måste vara en av de bättre rätterna för oss hårt idrottande? Jag var nere på ICA och köpte apelsinjuice eftersom det är bra om man vill ta upp järnet i blodpuddingen. Jag köpte även keso eftersom det är så jäkla gott till. Jag fick bastning av Mats om att mjölkprodukter gör att man inte tar upp järnet lika bra och att juicen då är ganska värdelös i sammanhanget. Det slutade hur som helst att jag tog keso - för det är så jäkla gott!

Mmm.. smakade förträffligt efter handbolls- och boxersicepass.
Boxningen var förresten riktigt rolig och tröttsam såklart. Mina armar är riktigt trötta och imorgon kommer det nog kännas - härligt!!!!

Dags att fortsätta se filmen "Little man" och sedan ta 10 min på spikmattan innan jag somnar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0