2 poäng...ne inte direkt!

Gårdagens match gick väl inte direkt som vi hade önskat. Trots att det var väldigt nära i slutet räckte det inte till, och det retar mig mer och mer. Att vara nära - skiter jag fullkomligt i - när man ändå kommer hem med en tom poängkasse :( Just nu kan jag inte ens se något positivt med förlusten. Men kan berov på att jag känner rätt bitter för tillfället. Har haft huvudvärk hela dagen och varit rosa i ögonen. Sömnbrist - jo tack! Nattåget till Stockholm var ett helsicke! Tror jag vaknade upp 20 gånger och när klockan ringde 6.30 önskade jag att jag inte höde den :/ Men jag hoppas bitterheten försvinner. Kvällen koommer spenderas med dubbla pass. Löpning ala intervallpass och sedan målvaktsträning på det.

Jag kommer somna som en stock ikväll :)

Något som hur som helst göra mig otroligt glad är att Mats och jag planerar att åka till Turkiet i maj :) Eventuellt ska vi boka resan i helgen :) Vi kommer antagligen ta en resa där man åker runt lite i Turkiet. Åh vad jag längtar. Antagligen åker vi den 8 maj!!! Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0