Yoga & härlig båttur

Redan innan kvällens träning visste alla att det inte riktigt skulle bli en vanlig träning. Men vanlig träning menar jag 2h intensivt bollande och nötande på spel. Det kändes lite småspännande. Det händer ju faktiskt väldigt sällan att det dyker upp överraskningar. Men som sagt, kvällens träning blev allt annat än lugn. Eller...säg så här; lugn och jobbig på samma gång. Låter det konstigt? Ni som har kört yoga vet nog vad jag pratar om. Idag känner jag träningsvärk i baksida lår. Härligt. Inget i axlarna konstigt nog, men beror helt enkelt på att det är något vi använder väldigt mycket i handbollen :)

Tillbaka i hallen var nu våra u-landslagstjejor :) Välkomna!! Kakan och Linneá. Det blev en 5:e plats i UEM, något de absolut inte var nöjda med. Men bara att köra på och kämpa vidare. Redan kommande sommar fortsätter deras landslagsäventyr!

Efter träningen väntade båtresa för AC och mig. Från Nacka Strand till Lidingö går nämligen en båt (Sjövägen) ochdet är förbaskat praktiskt eftersom den resan med båt bara tar 5 min. Så utan att duscha begav vi oss småjoggande till Nacka Strand för att möta upp Mats som också tagit sig dit efter innebandyn.


Det är vackert nere vid vattnet...

AC litar inte på båtchaffören... ;)


Men Mats och jag gjorde det... ;)

Det var lite kul, för på båten fanns inredarna Simon och Thomas. De satt längst bak i båten med sina söta vovvar. Om ni inte visste det bor de faktiskt på Lidingö :)

Innan jag fixade middagen var jag och Mats nere på det nya ICA Kvantum som har öppnat nära oss. Bra öppningserbjudanden fanns och det var lite kul att se hur det såg ut. Vi kom där med lite allt möjligt och hann testa självscanning också :)

Idag är det ledigt. Ingen träning alls. Inte ens egenträning. På fredag åker vi till Katrineholm där vi startar med tester på fredagkväll redan. Jippi...eller inte. Helgen kommer sedan köras på i hårt tempo. 3 pass per dag. Jihaaa! Känns kul. Dock lockar väl inte hårdförläggning någe vidare :/

Vad händer ikväll tro???






Kommentarer
Postat av: Karina



Läcker Fontän I BakGrunden.

Va Ni Sportar,Räcker 24 Tim/dygn



Åh Simon Är Bara Så Skön Att Se På

Han Råkar Alltid Ut För Något

Har Ni Sett När Han Kommer Åt El Uttaget ;)

2011-08-19 @ 00:24:21
URL: http://bullscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0