Träningsläger & bröllop

Den här helgen har varit riktigt bra, trots att jag är sjukligt trött just nu.

Lördagen startade med tidig uppgång (klockan 7.00) för att vara i Nacka Bollhall och köra ett handbollspass. Det blev 90 min handboll. Kändes ovanligt bra för att vara morgonträning :)

Eftersom jag skulle på bröllop ute i Västerhaninge kl 15.00 missade jag eftermiddagens pass. Kändes inge kul, men är det bröllop så är det :) Mats och jag tog bilen dit och sov över i Västerhaninge till natten mot söndag. Bröllopet var hur som helst väldigt fint! Herregud vad nervös jag skulle vara vid en vigsel. Vette 17 om man skulle kunna stå utan att darra om benen *haha*
Bröllopsmiddagen var mycket trevlig och rolig!! Ironi och humor - högt i tak - sådant gillar vi!!! Mycket trevligt var det också. Bra musik, med otroligt duktiga musikanter. Blev relativt tidig hemgång för mig (runt 00.00) eftersom det var träningsläger på söndagen med. Som tur var hade vi inte träning förrän 12.00 på söndagen. I och för sig teori 11.00-12.00 men jag fick sova 7 timmar och ska väl inte klaga??


Mitt stiliga ♥





God mat var det också. En buffé med alla möjliga godheter. Sedan ska vi inte prata om tårtan som var så god så man storknade :) Bröllopstårtor har en förmåga att vara riktigt söta, men i dessa fall är det så gott med något riktigt sött efter maten!! I like it!!


Haha! Galna jag vet - men vad gör man inte för bloggen ;)

Söndagen då? Trött som en alicka (stavas det så?) ringde klockan vid 8 ca. När jag inte får sova ordentligt blir jag såå tung i huvudet. Det spelar liksom ingen roll att jag inte dricker en droppe alkohol. Det är bara så!!!

Teori kl 11.00-12.00
Handboll 12.00-13.30
Fys med kroppen 13.30-14.00

Sedan blev det god lunch (var hungrig som en varg) och planering om eftermidagens aktivitet och fem-kamp fotbollsgolf. Det är tätt i toppen av femkampen nu! Mitt lag med Johanna, Lollo och Olivia ligger riktigt bra till nu!!


Uppladdning med korvstroganoff :)




Lina fixar med boll och tröja :)


Heddan skjuter...



Som jag skrev i början har det varit en mycket bra helg! Men det har slitigt med trötthet som följd :) Men det blir tidig nattinatti och sedan är det bara att tuta och köra för imorgon börjar nästa vecka!! Massa speciella aktiviteter; såsom träningsmatch mot Västerås, träningsläger i Katrineholm, fystester m.m.

See you!



Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-08-15 @ 01:00:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0