Tisdag - jobb, träning & viktigt tävling!

Godkväll, kära läsare. Innan ni gör något annat tycker jag ni ska kika in på min tävling som jag har tillsammans med Gymvaruhuset. Den hittar ni här. Det är ingen dålig vinst man tävlar om, så kör!

Har kommit hem efter kvällens pass på 2h. 90 min handboll & ca 30min kroppsfys. Ahh vad jag kände i armarna efter cirkelbanan. Det v ar betoning på armhävningar och det kändes kan jag intyga. Men så otroligt skön känsla när det är klart. Gillar´t. Imorgon är det vila. Veckans vilodag. Har för övrigt två lyftpass och ett löppass på egna träningsschemat och det tänkte jag planera in på fredag och söndag :) Härligt!

När man har en iphone i sin ägo blir man snart app-expert. Galet många appar det finns. Hittade några riktigt roliga appar som man kan använda i samband med fotografering eller använda på redan tagna foton. Här får ni några smakprov:

Det här fotot har jag utgått ifrån:


Och här kommer bilderna när jag lattjat med de i appen :)


Tar bara fram alla röda detaljer :)


Och här kommer bara gröna detaljer :)


och så blev Mats och jag hukenkopior!

Det får räcka med app-bilder :) Men kul att lattja med bilderna helt klart.

Snart kommer Mats hem från bion ute i Heron City. Då ska vi kanske sätta på några bra film. Imorgon kan jag sova så länge som 7.00! SOVMORGON!!!! För imorgon ska jag och Maria härja runt på dagverksamheten för dementa. Ska bli så roligt!!!!

Imorgon är det som sagt ledigt från träning så efter jobbet har jag väldigt mycket mysigt på G. Vad det blir återkommer jag med. Bilder kommer jag iaf uppdatera med. Promise!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0