Sjuk

Vaknade på minst tänkbara sätt idag. Början till halsont och lite förkyld + världens huvudvärk. Tror huvudvärken beror på den här tunga luften vi har dragits med idag. Resten kan nog bero på mycket träning och jobb - mindre vila.

Dagen var inte heller optimal att känna som jag gjorde. Idag har vi nämligen haft surströmmingsskiva på jobbet (för de boende) och det är väldigt mycket som ska fixas. Mycket spring fram och tillbaka. Var totalt slut efter arbetsdagen.

Redan på förmiddagen kände jag att träning på kvällen inte skulle funka, så smsade Erik. När jag äntligen kom hem efter jobbet somnade jag direkt i soffan. Eftermiddagssömn måste vara det bästa!! Kände verkligen att sömnen gjorde sitt och nu på kvällen känner jag mig betydligt piggare!! Hoppas det känns bättre imorgon också, så kanske det finns en chans till träning! Vi har nämligen handboll 17-18.30. Men ska inte dra för snabba slutsatser...morgondagen får utvisa!



Fick precis sms om att det blir Hellasgården imorgon. Oki. Nice.

Dags att natta kudden. Imorgon hoppas jag det blir en bättre o piggare dag!


Kommentarer
Postat av: Läsaren

Fint bild!

2011-08-26 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0