Go första match!

Det blev en klar seger i gårdagens match mot Tyresö. Känslan var faktiskt att vi gjorde lite som vi ville framåt. Positivt att alla var så spelglada och ville visa vad man gick för. Försvarsarbetet har vi mer att ge i, men där tror jag mycket handlar om samarbeten. Vi måste lära känna varandra (nya & gamla spelare) helt enkelt.

Känner mig redan grymt laddad för tisdagens träningsmatch mot Västerås. Där kommer det bli betydligt tuffare motstånd, något som bara är positivt! 

Annars är fredagen här vilket känns skönt. Är lite uppstressad dock :/ Men ikväll ska Mats och jag hem till mamma och pappa på middag, och det ska bli riktigt trevligt. Mysigt att träffa alla igen. ♥

Måste sätta igång här nu för kl 11.00 ska jag vara på ett annat boende och vikariera som sjukgymnast. Går in 2ggr/veckan på andra ställen nu. Det är också stressande. Aja.

Adjooos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0