Fullt ös bara.

Godmorgon denna härliga lördag. Vaknade innan 8 i morse och man blev ju minst sagt glad när man kikade ut och såg att det var strålande sol :) Perfekt paddlingsväder med andra ord :)

Gårdagen var fulladdad från morgon till kväll. På kvällen blev det ändrade planer på träningen. Vi skulle haft handboll i Bollhallen men eftersom det var baskettunering fick vi förflytta träningen till Hellasgården. Med tanke på vädret var det ingen som grät floder. I strålande sol körde vi löpning, styrkebana, fotarbetsövningar. Riktigt härligt att få träna ute. Vi körde på i cirka 90 min sedan var vi klara. Endel avslutade med att bada :)

Vid 20 hade jag och Mats bjudit över vår mycket trevliga granne Ingemar. Vi bjöd på hemmagjord pizza. Det smakade riktigt bra. Självklart gjorde vi en banan/currypizza och den andra blev mozarella/chorizopizza. Smakade också bra. Det är så  enkelt att göra pizza om man köper den färdiga degen. Man sparar så otroligt mycket tid.



Det blev en mycket trevlig kväll. Vi satt bara och pratade hela kvällen. Det kan vara så skönt att inte sätta på en film utan bara vara social. Vid spöktimmen bröt vi upp och jag kan konstatera att det blev sängen är jag somnade på tre röda. Var så trött!!

Nä, nu ska jag börja göra iordning matsäcken som vi ska ha med oss på paddlingen.

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0