Det går bra nu....

Så är äntligen fredagen här. Vem är inte glad för det? Har varit en bra vecka hittills, ska inte klaga. Nu går vi mot en helg med massa roliga aktiviteter.

Fredagen kommer spenderas med jobb, såklart. Ingen rast och vila för mina russin :) Efter jobbet blir det ett eget gympass på Vallen, och går allt som det ska planerar jag, AC och Mats att ta bilen till Fågelöudde för ett dopp i det blå. Första doppet denna sommar i såfall. Illa jag vet. Brr. Men vi får se. Kanske (eller nästan ett måste) att föreviga 2011-års bad på bild :) Kvällen kommer avnjutas med en gå räk/ostkväll. Vin till Mats, medan jag själv (då jag inte dricker alkohol) avnjuter ett glas cola ;) Hihi.

På lördagen blir det relativt tidig uppsttigning eftersom vi har träning i Nacka 9.30-11.30. Sedan kommer jag och AC åka raka spåret till Norrtälje. Imorgon, lördag, fyller nämligen världens bästa mamma år!! Å det ska vi fira! Vi blir antagligen hämtade i Norrtälje med bil eftersom bussarna går så pass sällan.

Söndagen är relativt oplanerad bortsett från ett löp- och lyftpass.

Solen ska tydligen vara med hela helgen. Bra tycker jag.

Kika in i helgen så får ni se!

GLÖM INTE TÄVLINGEN KÄRA VÄNNER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0