Sista (kolletiva)träningen

Hej hopp!
Ikväll stundar den sista kollektiva handbollsträningen, sedan har vi tre veckor kollektiv ledighet. För mig kommer det inte innebära helt ledigt från träning. Jag kommer iallafall köra några pass i veckan, men helt och hållet efter vad jag känner för. Det är dessa tre veckorna som vi verkligen kan återhämta oss på, och då gäller det att passa på. Men samtidigt kan man inte lägga av med allt. Rehaben måste man tex. fortsätta med.

Ikväll har jag och Heddan bestämt att vi ska köra gym innan handbollen, och mellan gymmet och handbollsträningen ska hela laget ha ett möte. Då ska vår nya tränare Erik presentera sig och jag tror vi ska få reda på upplägget framöver. Jag som är en riktig kalenderråtta kommer garanterat känna en lättnad. Haha! Jag älskar att planera träning och upplägg. Då blir jag lugnet själv. :)

Den här veckan har gått så otroligt fort. Varför man kan inte hoppa över varje måndag? :P Jag hoppas helgen inte springer iväg lika fort. Har endel saker som händer, men valborgskvällen kommer gå i lugnets tecken. Klockan 14.00 ska vi hur som helst fira Mats syster i Västerhaninge. Ska bli mycket trevligt. Ett och annat träningspass ska väl också klämmas in :) Att springa i det här underbara vår/sommarvädret kan ju ingen klaga på :D Jag njuter. Perfekta förhållanden med värmande sol och lite fläktande vind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0