Nedräkning!

Wow! Kan inte riktigt förstå att det snart är dags för Mats och mig att åka en vecka till Turkiet ♥ När vi bokade resan var det så otroligt lång tid kvar, och för några veckor sedan hade man fortfarande påskledigheten i fokus. Men nu...nu är det faktiskt bara drygt en vecka kvar tills vi åker. Shit pommfrites! Ska bli otroligt underbart! Ska bli kul att inte bara lata sig på stranden, utan även se sig omkring. Ser även fram emot resan då vi kommer besöka både Antalya, Side och Pamukkale. Spännande!!!



Har lite smågrejer att inhandla innan vi åker iväg. :)

Åh, fredag idag. Inte helt fel det heller. Tyvärr får jag springa själv från Bergshamra idag då AC har springförbud (läs hennes blogginlägg här) Känns trist. Det känns extra trist eftersom det är långdistans och snacktempo som gäller. Vem ska jag prata med nu? Småfåglarna :P

Efter löpningen ska jag hem till mamma och mormor. Pappa är i Barcelona så han är inte hemma :( Mats jobbar sent idag så han kommer senare. Blir fredagsmos som de flesta fredagar. :) Känner också att löpningen kommer bli tung idag. Men jag ska köra på och försöka hitta ett bra tempo som passar min dagsform :)


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Åhh, va mysigt att åka på semester =)

Turkiet har jag inte varit på många, många år, tror jag gick i 7:an eller 8:an sist jag var där....

Ni måste ta bilder när ni är i Pamukkale, guuuu så härligt ställe de var =)

Skulle gärna åka dit igen.

Kram

2011-05-01 @ 11:45:29
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa dina inlägg igen! :p Ha en rolig dag :p

2011-06-30 @ 09:10:49
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0