Måndag

Måndagar är alltid måndagar, men jag måste säga att den här måndagen blev riktigt bra :) Inte minst vädret har varit toppen!!! Man blir så glad. Det är så underbart att kunna gå utanför dörren utan att frysa näsan av sig. :) Träningen gick också bra och var väldigt inspirerande!! Det var mycket springa och det är verkligen det jag älskar!! Att stå och nöta är inte min favorit även om jag självklart förstår att det är sådant man också måste träna. Men att sköra mycket kamp och match är absolut min favorit. Dessutom var det ett tag sedan vi fick springa av oss ordentligt.


Bild tagen från i somras! Man blir inte mindre sugen på sommaren direkt!

Nä, det har varit en bra måndag som kommer avslutas framför en bra film. Imorgon tar vi nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0