Godmorgon söndag!

Vaknade vid 8.30 - inte särskilt pigg ska tilläggas. Suck. Men nu är det en ny ledig dag som står och väntar så varför sova bort den? Mats har redan gett sig iväg. Han ska spela discgolf borta i Haninge. Det innebär att jag har en lång dag att sätta sprätt på :) Mina planer är inte så stora ännu, men jag tänkte iallafall träna. Jag och AC ska ge oss iväg och springa + gymma. Ska bli riktigt skönt efter att inte ha rört på sig träningsmässigt i två dagar :) Det är nu långdistanskänslan ska kopplas på. Det kommer nog dröja ett tag till det blir intervaller igen vilket både är trist och skönt. Efter några veckor långdistans brukar iallafall jag tröttna på att bara springa lång, men det är jag.

Idag fyller världens bästa pappa år! GRATTIS!!



Jag och Mats ska dit en kortis idag. Vi firade pappa i fredags men vi ska dit och extra-fira lite på eftermiddagen.

Aja, ska väl fortsätta dona lite här hemma innan det är dags för träning. Byta lite dukar och kanske dra en sväng meddammsugaren? Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0