Discgolf på Kärsön

Jag låter bilderna tala sitt tydliga språk. Det har varit en fantastisk dag på Kärsön. På morgonen sprang jag ett löppass - 40 min långdistans, sedan tog jag, Mats och Ac brumbrum till Kärsön för att möta upp Ann, Hannes, Kerstin och Hanna-Maria. För Hannes och Kerstin var det första gången :)


Mats och jag poserar utanför brumbrum :)


Mats avfyrar...


Jag och AC softar vid ett träd :)


Terränggående barnvagn? ;)


Ann och två fula fiskar (ser ni i rotvältan) Haha!

Det blev en lång dag. 12-16.45. Så jag var väldigt trött i slutet. Lyckades dock ta en andraplats efter Mats (såklart). AC kom på 3:e plats och så Ann på 4:e. Hannes och Kerstin kämpade starkt också och kom på 5:e-6:e plats. Kanon väder med kanon människor. Kan inte bli dåligt med andra ord!!!

Känner mig redan taggad för nästa discgolfrunda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0