Bergshamra - Lidingö is the shit!

Ja vad säger man. Igår var det så kallt att man andades ut "rök" när man var utomhus och idag känns det bara allmänt mörkt och kyligt. Men vad är väl en aprildag i Sverige. Vi får vara glada att det inte snöar (vilket brukar vara ganska vanligt i april) och att det faktiskt lovats 10-15 grader imorgon och på fredag :) Våren är underbar!

Gårdagskvällen spenderades i Nacka. Körde ett lättare gympass innan handbollen (rehab) och sedan 90 min boll. Kändes som ett bra handbollspass, även om jag egentligen skulle vilja ha väldigt mycket mer match/kamp/springövningar. Det är ju nu man kan köra på ordentligt. Men fokus är just nu på individuellteknik och det är ju iof också väldigt viktigt. 

Igår spelades den andra semifinalen mellan Skövde och Sävehof. Igår lyckades Sävehof knuta ihop matchen ganska tidigt och vann med 10. Det står alltså 2-0 i matcher till Sävehof. Jag tror "tyvärr" (vore kul med lite variation)  att Sävehof går vinnande ur semin med 3-0 och att Lugi vinner över Eslöv i den andra semifinalen. Sävehof - Lugi alltså. :) Är dock övertygad om att jag inte är ensam om denna tanke :)

Kvällens träning då? AC och jag kör en favorit i repris. Det blir helt enkelt Bergshamra - Lidingö idag efter jobbet. Kläder är packade och i morse åkte jag till jobbet i mysdräkt ;) Synd att solen inte kunde visa sig på morgonkulan, men i eftermiddag kanske. kanske? Hoppas hoppas!

Hur som helst ser jag fram emot den här dagen och inte kvällen minst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0