Cykelslang...

Äntligen är fredagen här. Underbart!
Jobba till 15.30, träningsfritt och sedan hem till päronen på kräftskiva. Ska bli så trevligt! Längtar till klockan är 15.30 så att jag får knata här ifrån ;) Men innan dess ska russinen få min tid :)

Gårdagens träning avslutades med en lite annorlunda övning. Vi gick ihop två och två och fick en cykelslang. Den satte vi kring midjan och sedan höll den andra emot medan vi trampade på som bara den. Vi sprang alltså med motstånd. Eftersom jag kört intervaller innan kan jag meddela att det sög på riktigt rejält. Fy bubblan! :) Otroligt skönt efteråt dock :) Leffe sa att spelare i hans tidigare lag gömt väskan med cykelslangar i veckor för att slippa köra :) Haha!

AC tog till andra metoder. Haha! Självklart på skoj!

Nä, dags att göra fredagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0