Tester dag 2

Fy bubblan. Fy. Fy. Fy. Att springa 5km på tid är som att springa rakt in i döden. Testerna innan; spänst och snabbhet var rena barnleken om man jämför med 5km, men det här visste jag ju i och försig sedan tidigare :p Löpningen gick tungt. Jag kände redan de första varven att det här inte skulle bli någon enkel historia. Vi springer på 400m-löparbana, vilket blir 12 1/2varv. Ganska mycket psykiskt test också. Men det var verkligen tunga ben vilket aldrig är roligt. Men i mål kom jag vilket var otroligt skönt. Såg också att jag faktiskt förbättrade mig 12 sek. Haha! Bättre än ingenting!!!

Nu är iallafall ALLA tester klara! Känslan är underbar. JAA! Alla i laget har kämpat på som djur och man kan inte annat än vara stolt över det laget man spelar i :)

Blev hämtad i Ropsten av Mats ♥ och kom hem redan 19.30. Snacka om tidig hemgång. Jätteskönt!

Jag har ätit pasta med tonfiskröra. Riktigt gott. Till detta intog havtornssaft. Bra med c-vitaminer!

Nu ska jag sätta igång och skala äpplen som jag hämtat från parken på vårt äldreboende (där jag jobbar). Väldigt goda och fina äpplen. Här ska det nämligen bakas äppelpaj. Smulpaj såklart.



Det blir film ikväll också! Imorgon går inte bussen mot Skövde förrän 12.10 vilket gör att man faktiskt kan lyxa till det lite. Så det blir helt enkelt filmmys med äpplepaj och vaniljsås. Eftersom jag har en pojkvän som älskar sås blev det två paket vaniljsås. :)

Ha en härlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0