Söndag - vilodag(?)

Var det inte så man levde förr? Söndagen skulle vara den dagen då man gjorde minst. Man gick i kyrkan och inte så mycket mer :) Idag är det en dag med mycket to-do för min del. Mats har åkt iväg på tävling i discgolf och jag är gräsänkling ;) Men det gör inte så mycket. Jag har ganska många planer för dagen. Hade tänk röva hit Ebba men kom på att de är på landet och inte kommer hem förrän mitt på dagen :/

Men min lista är relativt lång:

¤ Ta över musik från Mats dator och ladda över till min ipod

¤ Måla om skohyllan i hallen

¤ Tvätta en tvätt i tvättstugan

¤ Ringa mamma och pappa ♥

¤ Se reprisen av Uppdrag gransknings program om demensvården i Sverige
(viktigt då jag själv arbetar inom den)

Ok, listan kanske inte var så lång. Men tiden går oftast för fort och man hinner med alldeles för lite.

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0